مدیریت کیفیت |
مهندسی مجدد فرایند ها BPR |
مدیریت فرایندها و اندازه گیری اثربخشی و کارآیی |
تفكر سيستمي |
تكنيك هاي ارتقاء بهره وري |
5Sنظام آراستگی محیط کار |
مديريت جامع كيفيت TQM |
جاری سازی استراتژی ها با استفاده از BSC |
بهينه کاوي سيستماتيك Benchmarking |
آشنایی مدل servqual شاخصی برای ارزیابی خدمات |
مدیریت پروژه مبنتی بر استاندارد ISO 10006:2003 |
راهنمایی برای تهیه مستندات سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO/TR:10013:2001 |
آشنایی با ارزیابی مالی برند ISO10668 |
تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی براستاندارد ISO 9001:2008 |
ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد IS0 9001:2008 |
سر ممیزی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 تحت اعتبار IRCA |
مدیریت موفقیت پایدار سازمان با رویکردمدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9004:2009 |
تحقق منافع مالی و اقتصادی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 10014:2006 |
فنون ارزیابی و اندازه گیری بلوغ سازمانی مبتنی بر استاندارد ISO 10014:2006 |
به روز آوری ممیزان داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خود رو مبتنی بر استاندارد ISO/TS 16949:2009 |
ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو مبتنی بر استاندارد ISO / TS 16949:2009 |
تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت یکپارچه IMS |
ممیزی داخلی سیستم مدیریت یکپارچه IMS |
سر ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS تحت اعتبار IEMAو IRCA |
سيستم كنترل مديريت |
ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مبتنی بر استاندارد ISO/TS 29001:2010 |
تشریح الزامات سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005 |
ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005 |
سر ممیزی سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005 |
راهنمای استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های خدمات آموزشی IWA2:2007 |
راهنمای استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های دولتی IWA4:2005 |
دوره جامع تربیت مشاوره سیستم مدیریت کیفیت |