مدیریت کیفیت

مهندسی مجدد فرایند ها BPR

مدیریت فرایندها و اندازه گیری اثربخشی و کارآیی

تفكر سيستمي

تكنيك هاي ارتقاء بهره وري

5Sنظام آراستگی محیط کار

مديريت جامع كيفيت  TQM

جاری سازی استراتژی ها با استفاده از BSC

بهينه کاوي سيستماتيك  Benchmarking

آشنایی  مدل servqual شاخصی برای ارزیابی خدمات

مدیریت پروژه مبنتی بر استاندارد ISO 10006:2003

راهنمایی برای تهیه مستندات سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO/TR:10013:2001

آشنایی با ارزیابی مالی برند ISO10668

تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی براستاندارد ISO 9001:2008

ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد IS0  9001:2008

سر ممیزی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO  9001:2008  تحت اعتبار IRCA

مدیریت موفقیت پایدار سازمان با رویکردمدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9004:2009

تحقق منافع مالی و اقتصادی سیستم مدیریت کیفیت  مبتنی بر استاندارد ISO 10014:2006

فنون ارزیابی و اندازه گیری بلوغ سازمانی مبتنی بر استاندارد ISO 10014:2006

به روز آوری ممیزان داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خود رو مبتنی بر استاندارد ISO/TS 16949:2009

ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو مبتنی بر استاندارد  ISO / TS 16949:2009

تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت یکپارچه IMS

ممیزی داخلی سیستم مدیریت یکپارچه IMS

سر ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS  تحت اعتبار  IEMAو IRCA

سيستم كنترل مديريت

ممیزی  داخلی سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مبتنی بر استاندارد ISO/TS 29001:2010

تشریح الزامات سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005

ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005

سر ممیزی سیستم مدیریت ایمنی در زنجیره تامین صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد ISO 22000:2005

راهنمای استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های خدمات آموزشی IWA2:2007

راهنمای استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های دولتی IWA4:2005

دوره  جامع تربیت مشاوره سیستم مدیریت کیفیت